به اطلاع سهامداران محترمی که متقاضی خرید/فروش سهام هستند می رساند، جهت انجام معاملات می بایست مراحل زیر را طی نمایند.
الف) مراجعه به دفاتر اسناد رسمی و تنظیم موارد زیر
1) وکالت نامه خرید/ فروش
2) برابر اصل کردن کپی صفحات اول و دوم شناسنامه
3) برابر اصل کردن کپی پشت و روی کارت ملی
ب) مراجعه به سایت تدبیرگران فردای امید و ورود به بخش سامانه خرید و فروش سهام
سهامداران محترم حتماً پس از ورود به سامانه معاملات، فیلم راهنمای سامانه را مشاهده و pdf راهنمای سیستم معاملات را به دقت ملاحظه فرمایند و پس از آن نسبت به ثبت و ارسال درخواست خرید / فروش سهام از طریق پنل اقدام نمایند.
ج) ارسال مدارک
سهامداران محترم پس از ثبت و ارسال درخواست خود در سامانه، مدارک تنظیم شده در دفتر اسناد رسمی را از طریق پست به آدرس تهران – بلوار نلسون ماندلا (جردن) – بالاتر از اسفندیار – خیابان رحیمی – پلاک 4 – طبقه 5 – واحد 501- کد پستی 1967916971- امور سهام شرکت تدبیرگران فردای امید، ارسال فرمایند.
* توجه مهم
1) معاملات صرفاً در روزهای یکشنبه انجام خواهد شد.
2) ثبت سفارش خرید / فروش در سایت فقط از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ انجام پذیر است.
3) کلیه فرآیند ثبت سفارش معاملات به صورت آنلاین انجام می شود، لذا از مراجعه به شرکت جهت انجام معامله خودداری فرمایید.
4) نمونه اطلاعات وکالت نامه خرید / فروش در سامانه معاملات قابل مشاهده است.
5) مراجعه به دفتر اسناد رسمی و تنظیم مدارک ذکر شده برای انجام معامله در مراحل بعد نیز قابل استناد خواهد بود و جهت انجام معاملات بعدی نیازی به طی مرحله الف نخواهد بود.
6) خریداران پس از تأیید اولیه راهبر سیستم، باید فیش واریزی را در سایت آپلود نمایند تا تائید نهایی انجام گردد.
7) هریک از طرفین معامله باید مبلغ 0.5% ارزش معامله را بابت کارمزد و فروشنده علاوه براین، 4% مبلغ ارزش اسمی سهام را بابت مالیات پرداخت کنند. علاوه بر این اگر هر یک از طرفین مانده بدهی داشته باشند، از مبلغ معامله کسر خواهد شد.